|
发表于 2011-9-6 16:05:03
|
显示全部楼层
Moncler jakker 21_10006
Dyremishandling
L?rere med studerende for at spille zoo, benyttede lejligheden til at fort?lle de studerende til at tage sig af dyr og spurgte, om de tidligere havde gjort Animal ting. En prim?r studerende svarede hurtigt: en kanin
L?rer: Hvis jeg giver dig to kaniner, to kaniner du Billy, Mary, for at give dig to kaniner, og endelig,Moncler outlet 21_902, i alt to kaniner? Tom: syv. L?rer: Nej,Timberland portugal, endnu engang, denne gang, ved jeg, jeg vil give dig to kaniner,Timberland portugal 21_10938, to kaniner gav dig Billy, Mary giver dig to kaniner, og endelig, i alt to kaniner? Tom: syv. L?rer: rigtigt eller forkert,Moncler outlet, s? jeg siger det p? en anden m?de,21_11365, hvis jeg giver dig to duer,Timberland botas 21_9704, Billy gav dig to duer, Mary giver dig to duer, og endelig,Moncler outlet,Timberland portugal 21_7121, i alt duer? Tom, seks. L?rer: Very good,Moncler outlet 21_10239! Lad os nu g? tilbage til netop det-sp?rgsm?let: Hvis jeg giver dig to kaniner,Moncler outlet, to kaniner du Billy, Mary, for at give dig to kaniner, og endelig, i alt to kaniner? Tom: syv. L?rer: Har du ender hvordan du g?r det? Kaniner og duer er ikke det samme? Tom: Nej,Moncler jakker, jeg har en kanin et hjem. |
|